"עם ישראל זקוק לאנשים כמוך": שר הבריאות ביקר את הרב יוסף כהן

אבי יעקב No Comments on "עם ישראל זקוק לאנשים כמוך": שר הבריאות ביקר את הרב יוסף כהן

במהלך טיפול הדיאליזה הקשה, תוך כדי שאיש החסד הרב יוסף כהן מטפל בפניות למרות הקושי הרב, שר הבריאות הרב אוריאל בוסו בביקור חולים אצל הרב יוסף כהן יו"ר ארגון החסד חסדי נעמי: "בדיוק לפני שנה בפורים, הייתי מורדם ומונשם" סיפר לו הרב כהן

צילום: יח"צ
21:04
29.04.24
קובי פינקלר No Comments on בשורה קשה: שני לוחמי מילואים נפלו בלחימה בעזה

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

במהלך שעות הבוקר של שושן פורים, כשהרב יוסף כהן מחובר למכשיר הדיאליזה בבית החולים מעייני הישועה, הופיע לפתע אורח בחדרו – שר הבריאות. הרב אוריאל בוסו הופתע לראות כי גם במהלך שהותו בבית החולים מקבל הרב כהן פניות לעזרה ומטפל בהן באמצעות שיחות טלפון עם צוות המשרד.

"לפני שנה בדיוק. בפורים. הייתי כאן במחלקת טיפול נמרץ מורדם ומונשם. סיפר הרב כהן בהתרגשות לשר: "הקב"ה ריחם עלי ונתן לי לחזור לחיים ואני מנצל את הזמן כדי להמשיך ולעשות טוב. יש כל כך הרבה פניות, במיוחד בימי הפורים ולאחר מכן סביב פסח. אינני יכול שלא לענות לאנשים".

שר הבריאות התעניין אצל צוות הנהלת בית החולים שהצטרף לביקור, בטיב הטיפול והודה לצוות על פועלו. השר הפציר ברב יוסף כהן שישמור על כוחותיו. "עם ישראל זקוק לאנשים כמוך".

הרב כהן סיפר כי הם עסוקים כרגע בסיכום פעילות הפורים שהיתה השנה משמעותית במיוחד: "הרחבנו השנה משמעותית את מעגל המשפחות המקבלות. אנשים רבים שפונו מבתיהם מוצאים את עצמם ללא אמצעי מחיה ואנחנו שם כדי לסייע להם.

אני מודה לבני, מנכ"ל חסדי נעמי הרב משה כהן העושה לילות כימים  ולצוות האדיר של העובדים והמתנדבים על מבצע פורים מוצלח במיוחד. תודה מיוחדת לתורמים, אשר בזכותם אלפי משפחות קיבלו מתנות לאביונים ומשלוחי מנות ששימחו את ליבם".

שר הבריאות הודה לרב על פועלו הרב למען כלל ישראל וביקש מהרב כהן שיברכו. הרב כהן הודה לשר בהתרגשות על הביקור החשוב וברכו בחום רב שלא תצא תקלה תחת ידו ויזכה לעשות גדולות ונצורות למען הכלל: "עם ישראל זקוק לסיעתא דשמיא רבה בימים אלו, בכל התחומים ונקווה שבימים הללו נזכה לראות בישועת עם ישראל".

 



0 תגובות